Tips Cinta Lahanat #1 (Warning NSFW)

Aku ada nafsu. Kau pun ada nafsu. Semua orang ada nafsu. Tidak kiralah nafsu makan, nafsu serakah, hawa nafsu mahupun Ahmad Nisfu. Nafsu itu perlu tapi dalam kuantiti yang sedikit.

Kau ada pasangan hidup. Kau mahu pasangan hidup. Siapa tidak? Ya mungkin kau akan cakap benda- benda seperti "aku cinta dia kerana aku tertarik dengan hati budinya" and so on, tapi aku yakin perasaan itu tidak datang tanpa sedikit atau banyak tarikan seksual. Setuju?

Raut wajah yang cantik, rambut ikal mayang, pipi yang gebu, pinggang yang ramping, itu semua attributes fizikal yang subjektif yang menyumbang kepada tarikan sexual. Bernafsu. Bernafsu tatkala melihat seseorang yang mempunyai ciri- ciri fizikal yang subjektif tadi.

Jadi kau mulakan langkah pertama. Mesej teks yang pertama, email yang pertama, apa- apa sajalah yang pertama, dan kemudian pertemuan muka ke muka pertama. Rupa parasnya lebih menarik daripada dalam gambar. oh damn. kau semakin bernafsu. uhh uhh (sengaja tambah sound effect).

Iman kau tak cukup kuat. Jadi kau merancang untuk memaku (nailed) si dia. Ah Malaysia, Amerika. Same thing. Apadehal. Dan kau berjaya. Perasaannya seperti berdiri di pinggir pantai sambil menjerit "Yeahhh" dan diikuti dengan percikan ombak besar di belakang .

Chop.

Si dia baru nak mengaku ada Aids. Kali terakhir kau memaku dia kau hanya pengharapkan teknik pengunduran yang melibatkan keazaman yang tinggi. Tanpa perlindungan.




Shit Happens dude. Walaupun kau pakai perlindungan. Terbabas kereta ada insuran. Terbabas Aids ada apa?

Kalau iman rendah sangat, nafsu tinggi sangat tak dapat tahan, ini nasihat aku. Keluarkan sedikit wang simpanan, beli webcam. Cuba teknik Sexcam. Walaupun kos setup mungkin tinggi, tapi aku yakin cara ini 99% dapat mengelakkan kau dari virus HIV. Ya virus HIV tidak merebak secara digital, walaupun dengan cara anda berkongsi gambar- gambar .jpg atau .png virus HIV kepada rakan- rakan sepejabat. Kenapa 99% ? Ya lah Dettol pun cuma mampu menghapuskan 99% bakteria. We can't be too sure. Macam aku cakap tadi. Shit happens.

********

Sebut pasal webcam, bulan lepas aku jumpa seseorang di laman sosial. Cukup menawan. Kena dengan taste aku. Aku chat punya chat, ayat punya ayat. Tiba- tiba dia mintak tengok webcam.

"kejap eh nak habiskan kerja sikit lagi" (sebenarnya aku ke tandas nak sikat rambut. First Impression tu penting).

"ok"

Aku buka webcam. Dia buka webcam. Aku jadi seronok. Yihaa yihaa. Tak sampai 2 minit kemudian, dia taip:

"Sorry u tak cukup comel. Anyway nice to meet u"

* ___ has stopped viewing your webcam*

Aku tutup YM. Aku buka folder koleksi peribadi.

Fap. Fap. Fap. Sambil muka sayu.

Entah berapa juta parajurit- parajurit yang berpotensi jadi laywer, doktor, pemusik dan guru sekolah menengah yang gugur di atas katil aku.




notakaki: Siapa punya kerja ni mengaku cepat

Ulasan

AlexiaAqram berkata…
pertamaxxxx.

hambek kau!

btw. sexcam mmg LOL!
.:iss:. berkata…
BAHAHAHAHAHA. <3 this.
khanif berkata…
hahahahaaa,,,
lol,,,
notakaki ko x leyh blah,,,
wargahhahahahaa,,,
Rina Rossoneri berkata…
hahahahahahahaha adeiii siapalah tuh
Tanpa Nama berkata…
hahaha. terbaik dow.
Burungman berkata…
Memang dah takde keje lain lagi ke buat sexcam? Haha bangang terlampau melampau-lampau

anyway, benda yang kena search tu memang buat aku ketawa guling-guling sampai terjatuh dari katil


Jom baca: Kelebihan-kelebihan merokok
Si GadisSemasa berkata…
u tak cukup comel lah . hahah . lawak gila .

ade org search perempuan nakal ? hamboiiii ..
Tanpa Nama berkata…
babi lah ahmad nisfu tergolong dalam kata nama nafsu tergolek aku
Husky Pusky berkata…
@karimdaud: jilanat aku baru nak pertamax

@goda: sampai hati kau

@iss, khanif, matahari: makaseh

@ros:bukan aku

@nordin:hobi

@gadis: itu pun bukan aku

@anon: aku cuba rhyming
yatee 'yosh' yakuza berkata…
nice!!! baguih le lu olls berinformasi!
Husky Pusky berkata…
@YYY: thankyoucomeagain.
nohfee berkata…
part last tak boleh bla. gelak guling2 aku. hahah
Muhammad Zulhusmi berkata…
cam haram last skali. gugur2 capmelan. hahaha
Meister berkata…
terbaik...!! mmg lakhanat tips nie..

Catatan popular daripada blog ini

Cara Memikat Amoi (Jika Kau Seorang Lelaki Melayu)

Lelaki Suka Pandang Tetek Perempuan?

pengalaman bercinta dengan lelaki melayu.