Matlamat Percintaan.

Assalamualaikum...

Gua ada satu persoalan. Gua malas nak tules panjang-panjang. Baik buat cerpen mahupon berimaginasi liar tules surat, gua malas. Biasalah. Dok rumah musim cuti-cuti macam ni, otak memang dah jadi macam highway masa kemuncak. Jammed dia takyah cakap. Gua nak tules ni pon makan masa sehari. Ok. Gua tipu.

Persoalan gua, untuk lu orang yang tengah bercinta, apa matlamat lu orang bercinta sbnanye? Matlamat kat sini in terms of lu orang bercinta sebab ikot trend ke desakan hati nurani ke tuntutan semasa ke ataupon ape? Itu je yang gua nak tanya. Lu orang respon la ye. Gua nak ciau dulu. Entah bila gua akan kembali melontarkan idea yang entahpape gua ni, gua pon taktau. Kehkeh. Lu orang jangan nak rindu gua sangat. Gua terharu nanti. Cau.

Ulasan

Husky Pusky berkata…
seriously, pertamax.
Tanpa Nama berkata…
tersepak batu.dan terjatuh.
Tanpa Nama berkata…
owh..bercinta..tujuan utama mestilah nak kahwin..tapi kalau takde niat hati tu nak berkahwin,jadi takyah buang masa nak bercinta..
Maisara Roslin berkata…
nak ade org jage
txting calling sampai lebam
oh yeah !
AlexiaAqram berkata…
sebab nak geli2 masa muda. haha!
neslo ais berkata…
want to be with him..
fatin qurratuaini berkata…
oke. gua bercinta dengan lelaki yang gua niat nak nikah. dan gua akan pastikan lelaki tu pun ada niat yang sama. waww..

Catatan popular daripada blog ini

Cara Memikat Amoi (Jika Kau Seorang Lelaki Melayu)

Lelaki Suka Pandang Tetek Perempuan?

pengalaman bercinta dengan lelaki melayu.