Jual Mahal ke?

Hai semua! *melambai-lambai dengan penuh mesra* 

Ini fes time kan aku nak cuba-cuba mencarot kat sini. Ok. Salah. Kat sini memang tempat yang aku boleh mencarot since mak aku tak baca blog ni tapi kat blog sendiri kena bersopan lagi santun sebab mak aku baca. Memang nice sangat. Kehkehkeh.

So, haruskah aku mengenalkan diri aku yang dah memang tak terkenal ni? Ok. Macam tak perlu. Sebab nanti orang betul-betul akan faktab kat muka aku setepek. Itu aku boleh tahan lagi. Dibuatnya rage blog aku, mana aku nak carik makan? Aicewah. Bajet blog #hampeh tu sumber pendapatan je kannn. Nuffnang yang tercongok tu pon baru bape kupang, ada hati nak jadikan sumber pendapatan. Heh.

Cakap pasal sumber pendapatan, mende simple lagi tak berilmiah yang aku nak carotkan di sini buat julung-julung kalinya adalah pasal jual mahal. Penah tak korang beli ikan kat pasar mahal gila? Ahh. Macam penah pulak kan korang pegi pasar beli ikan. Ok. Ini bukan pasal ikan yang jual mahal pon. Sebab ikan memang ada banyak jenis. Kalau dapat ikan yang besau-besau pastu bakar, pehh lagi masyuk. Tapi, ikan bakar mahal kot. Benda sedap memang biasanya mahal. Huuu.

So, untuk kalian yang maseh single mingle, jangan nak feras menonggeng sangat. Tak remaja lah kalau dok menonggeng je. Bukan dapat pekdah pon. Maken korang single, maken errr orang akan rase mahal. Benda-benda mahal ni, orang kaya je yang boleh dapatkan. Kehkehkeh.

Korang faham tak maksud ayat aku tadi tu? Tak faham? Cis. Maksudnya, aku sedang menasihati diri aku sendiri yang sedang single untuk tidak feras menonggeng sangat. Kthxbai.

When you're SINGLE, All u see are happy couple. When you're COMMITTED, All u see are happy singles.

one fine time will come, have faith pwease. :)


p/s: sila jangan samakan diri anda dengan ikan. anak ikan takpe. ai loikeeee. heeeeeeee~




Jangan nak runsing sangat. 
Ini baru entri pertama. 
Mesti macam pening-pening lalat kan nak paham. 
Memang itulah motipnye. 
Kehkehkeh. Semoga ketemu lagi! :)

Ulasan

AlexiaAqram berkata…
apekahhhhhhh?

kau cuma nak cakap yang kau single je larhhh??

celaka.

XD
bukan penggoda berkata…
alexia: jgn nk celaka sgt. kahkahkah.
Unknown berkata…
ni tengah promo saham ke derr? cis.

tolong promokan saham aku jugak. tima kasih.
bukan penggoda berkata…
tipah: taip saje ON SEPI dan hantar ke 32483. pasti dapat balasan. selamat mencube! kehkeh.
The Poyo Me berkata…
single tu mahal?
single tu tak laku beb.
ni perkataan JOJOR dari thepoyome yang single y'all.

oleh itu entri terfaktabku seterusnya: how to NOT be single by confessing.

i know someone would love this! whahahaha
bukan penggoda berkata…
the poyo me: ada byk jenis single kot. ok. let's explore 'em in my next entry k? hahahaha.
Tanpa Nama berkata…
faktab tu ape??

Catatan popular daripada blog ini

Cara Memikat Amoi (Jika Kau Seorang Lelaki Melayu)

Lelaki Suka Pandang Tetek Perempuan?

pengalaman bercinta dengan lelaki melayu.